Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Strakonice / Rada - poradce/konzultant dávek NSD

Rada - poradce/konzultant dávek NSD

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Rada - poradce/konzultant dávek NSD. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Služební poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, kontaktní pracoviště Strakonice, okres Strakonice. Nástup možný od 16.6.2025. Další informace vám poskytne Výběrové řízení.

Poznámka zaměstnavatele

Údaje o služebním místě
Ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Českých Budějovicích, v přenesené působnosti služebního orgánu v souladu s § 14 odst. 6 ZSS a ve spojení s platným služebním předpisem – Přenesení rozhodování na představené na Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení NSD Odboru Kontaktního pracoviště ve Strakonicích Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Českých Budějovicích, se služebním působištěm ve Strakonicích, ID 11001957. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
•Poskytování konzultace a poradenství klientům v oblasti nepojistných sociálních dávek,
•zajišťování zejména agendy dávek pomoci v hmotné nouzi,
•zajišťování agend nepojistných sociálních dávek,
•úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídích aktů či pověření,
•vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav),
• posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. Údaje o podmínkách výkonu služby Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 16. června 2025. Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
•pružnou služební dobu;
•5 týdnů dovolené;
•5 dnů indispozičního volna;
•1 den na vyřízení osobních záležitostí;
•příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
•možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
•odměny k životním a služebním výročím;
•příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Podání žádosti:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 12. května 2025, tj. v této lhůtě
•doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/7, 370 04 České Budějovice,
•podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
•podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.cb@uradprace.cz, nebo
•podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID ubhzpbh.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/61298-78099802“. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Podmínky účasti ve výběrovém řízení: viz. https://www.uradprace.cz/rada-poradce-konzultant-davek-nsd-id-11001957-12-05-2025
Další povinné přílohy:
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky
Místo výkonu práce: Strakonice
Platové ohodnocení: 24 790 – 35 770 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Služební poměr
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 16.6.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Výběrové řízení

Referenční číslo ÚP: 31203980732
Poslední aktualizace: 2. 5. 2025

Podobné pracovní nabídky

Město Blatná – Blatná
16. 4. 2025 · 33 280 – 38 570 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 7. 5. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů